مطالب وبلاگ

خانه » آموزش های علم اعداد » معرفی سیستم عددی کابالا در علم اعداد و نحوه محاسبه آن

معرفی سیستم عددی کابالا در علم اعداد و نحوه محاسبه آن

معرفی سیستم عددی کابالا در علم اعداد و نحوه محاسبه آن

فهرست مطالب

در این آموزش رایگان علم اعداد قرار است به سراغ سیستم عددی کابالا برویم و با هم ببینیم این گروه از سیستم عددی در نامرولوژی چه کاربردی و چطور می توان عدد کابالای خود را به دست آورد. همچنین تفسیر این اعداد را نیز با هم مطالعه خواهیم کرد. برای آشنایی با این سیستم عددی در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی عدد کابالا

سیستم عددی کابالا که یکی از شاخه های بسیار مهم اعداد شناسی است، از یهودیت می آید. ایده اصلی این حوزه از نامرولوژی تمرکز بر انرژی هاست. در این مطالعه گفته می شود که جهان به شکل ارتعاشات، فرکانس ها، انرژی ها و ارتعاش ها وجود دارد که در آن همه ما دارای انرژی ها یا هاله های متفاوتی هستیم. بنابراین، هاله ها، ارتعاشات و انرژی ها عوامل محوری در وجود این جهان هستند و بر اساس عدد شناسی کابالا، هر یک از ما در ارتعاشات مختلف وجود داریم.

علاوه بر این، عدد شناسی کابالا نیز اهمیت اعداد را در نام شخص برجسته می کند. این به این معنی است که اعداد نشان دهنده همه حروف هستند. علاوه بر این، محاسبات بر اساس نام تولد فرد است. بنابراین، خواندن و تجزیه و تحلیل عمیق نام فرد می تواند به رفع موانع کمک کند و به آنها کمک کند تا زندگی خود را تغییر دهند. از طریق عدد شناسی الفبای کابالا، افراد می توانند انرژی های خود را تنظیم کنند و با کیهان هماهنگ باشند.

اصطلاح عبری “کابالا” را می توان به عنوان دانش و آگاهی در مورد ذهن و روح خود در معنای تحت اللفظی آن ترجمه کرد. بر اساس الفبای عبری، عدد شناسی کابالا نوعی سیستم نامرولوژی است. هدف از هستی و جهان با عدد شناسی با استفاده از اعداد و حروف خاص توضیح داده می شود. حروف الفبا در اعداد کابالا به عنوان اعداد در نظر گرفته می شوند. عرفان یهودی این عدد شناسی را ایجاد کرد که برای تعیین هدف وجود مورد استفاده قرار گرفت. اساس عدد شناسی کابالا این است که هر عدد دارای قدرت فوق العاده و اهمیت عمیق تری است. علم سیستم عددی کابالا به عنوان سیستمی برای کشف معنای مخفی هستی، کیهان و هر چیزی که در آن است ایجاد شد.

معنی عدد شناسی کابالا چیست؟

معنای سیستم عددشناسی کابالا از زبان عبری گرفته شده است. ترجمه تحت اللفظی کابالا «معرفت ذهن و روح» است. بنابراین، می توان تشخیص داد که این یک سیستم باستانی و عرفانی از شماره شناسی است.

هدف پشت عدد شناسی کابالا این است که به شما کمک کند با درون خود ارتباط برقرار کنید، روی رشد روح خود تمرکز کنید، بینش به دست آورید و در مسیر خودیابی قدم بردارید. اعداد شناسی کابالا با تفاوت با شماره شناسی سنتی می گوید که حروف دارای مقادیر عددی هستند و هر پیش بینی از این مقادیر عددی ساخته می شود.

چارت عدد شناسی کابالا

چارت عدد شناسی کابالا

در این سیستم عددی، هر حرف الفبا با مقادیری عددی مشخص می شود. در اینجا لیستی از تمام حروف به همراه مقادیر آنها آمده است.

  • حروف A، J و S با مقدار عدد 1 مطابقت دارد.
  • حروف B، K و T با مقدار عدد 2 مطابقت دارد.
  • حروف C، L و U با مقدار عدد 3 مطابقت دارد.
  • حروف D، M و V با مقدار عدد 4 مطابقت دارد.
  • حروف E، N و W با مقدار عدد 5 مطابقت دارد.
  • حروف F، O و X با مقدار عدد 6 مطابقت دارد.
  • حروف G، P و Y با مقدار عدد 7 هماهنگ می شوند.
  • حروف H، Q و Z با مقدار عدد 8 هماهنگ می شوند.
  • حروف I و R با مقدار عدد 9 مطابقت دارد.

انرژی های مختلف در عدد شناسی کابالا

در سیستم شماره گذاری کابالا انرژی های ارتعاشی وجود دارد. این ارتعاشات بر دانش و درک فرد از ذهن و روح خود به طرق مختلف تأکید می کند. در مجموع 22 ارتعاش وجود دارد که از 1 تا 400 متغیر است. نام این انرژی ها عبارت اند از – کتر، چخمه، بینه، چسد، گبوره، تافارث، نتزاخ، هود، یسود و ماکوث. هر یک از این انرژی ها شامل بیست و دو ارتعاش از یک تا چهارصد است. علاوه بر این، هر ارتعاش بر آموخته های روح و ذهن تأکید دارد. واضح است که این انرژی ها یا ارتعاشات در سطح متافیزیکی یا معنوی وجود دارند، نه در جهان فیزیکی.

هدف اعداد شناسی کابالا تمرکز بر وجود چیزهای بزرگتر از چیزهایی است که برای چشم فانی قابل مشاهده است. علاوه بر این، در این زمینه از اعداد، پیش بینی هایی با توجه به ارتباط بین اعداد و حروف انجام می شود.

محاسبه عدد کابالا به چه صورت است؟

برای محاسبه عدد کابالا و دریافت شماره خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید. از آنجایی که اعداد شناسی علم اعداد است، تمام پیش بینی ها و محاسبات اعداد بر اساس ریاضیات و فرمول های آن است. به طور مشابه، برخی از مراحل و رویه های خاص برای یافتن عدد کابالا ضروری است. برای پیدا کردن شماره کابالا خود باید بدین صورت عمل کنید:

  1. ابتدا روی یک کاغذ، نام کامل خود را به صورت انگلیسی (لاتین) بنویسید.
  2. سپس با استفاده از مواردی که در پاراگراف های قبلی ذکر شد، مقدار عددی هر حرف از نام خود را بیابید.
  3. حالا تمام اعداد را با هم جمع کنید و یک عدد دو رقمی یا سه رقمی بدست آورید.
  4. پس از این، این عدد را بر نه تقسیم کنید.
  5. اگر چیزی باقی مانده است، شماره یک را به آن اضافه کنید. این شماره کابالای شماست.

به عنوان مثال، شما محاسبات مناسب را انجام دادید و چهل و دو را به عنوان مقدار عددی خود از نام خود دریافت کردید. وقتی بر نه تقسیم می شود، باقیمانده شش می شود. علاوه بر این، وقتی یکی را به آن اضافه کنید، می شود هفت، و این عدد کابالای شماست. اگرچه در برخی موارد، ممکن است باقیمانده ای وجود نداشته باشد. در چنین مواردی، باید یک را به باقی مانده اضافه کنید، که صفر است، بنابراین عدد یک به عنوان عدد کابالا شما خواهد بود.

تعیین شماره کابالا آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام کامل خود، از جمله نام میانی خود را بردارید و مقادیر عددی را به هر حرف زیر لیست بالا اختصاص دهید. سپس، اعداد به دست آمده را اضافه کنید. مرحله بعدی این است که نتیجه را بر 9 تقسیم کنید و سپس 1 را به مقدار باقی مانده اضافه کنید. اگر مجموع مقادیر حروف نام شما دقیقا بر 9 بخش پذیر باشد، باقیمانده صفر را برای شما باقی می گذارد. بنابراین عدد کابالای شما در این مثال 1+0=1 خواهد بود.

یک مثال به درک بهتر مفهوم کمک می کند. فرض کنید نام کامل شما جان سیمونز است (به لاتین: John Simons). سپس مقادیر (J, O, H, N)= (1,6,8,5) و (S, I, M, O, N, S)= (1,9,4,6,5) را دریافت می کنید. نتیجه محاسبه این نام به این صورت است 1+6+8+5+1+1+9+4+6+5+1 = 47. بنابراین با تقسیم 47 بر 9 باقیمانده 2 باقی می‌ماند و با اضافه کردن کردن 1 به 2 عدد 3 به دست می‌آید. عدد 3 شماره کابالا این نام خواهد بود

در حالت دوم، فرض کنید نام شما مقدار 45 را می دهد که کاملاً بر 9 بخش پذیر است و باقیمانده ای باقی نمی ماند، بنابراین در اینجا ما 1 را به 0 اضافه می کنیم زیرا باقیمانده ای وجود ندارد، بنابراین 1+0=1، که این عدد کابالا شما خواهد بود.

نقش عددشناسی کابالا در پیش بینی آینده

شکی نیست که عدد شناسی یک ابزار قدرتمند است. ممکن است نه تنها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید، بلکه می تواند آینده را نیز پیش بینی کند. هر یک از اعداد ما معنای خود را دارد. هر عدد یک مسیر جادویی یا حکمت خاصی در عدد شناسی کابالا دارد. همه چیز در زندگی شما به هم مرتبط است، و حتی رویدادهای به ظاهر بی اهمیت می توانند به طور قابل توجهی بر احساس شما در آینده تأثیر بگذارند. عدد شناسی کابالا روشی است که به بررسی الگوهای زندگی ما و پیش بینی های آینده کمک می کند.

انرژی های اطراف ما بر رفتار ما تأثیر می گذارند و این انرژی ها تحت تأثیر ارتعاشات افکار ما قرار می گیرند. سیستم عددی کابالا ابزاری است که به شما امکان می دهد زندگی خود را از منظری منحصر به فرد مشاهده کنید. اگرچه ممکن است برای برخی کمی غیرعادی به نظر برسد، اما امتحان کردن آن می تواند کاملاً آموزشی و حتی لذت بخش باشد. این یک راه فوق العاده برای کشف بیشتر در مورد خودتان نیز هست. شماره شناسی در کابالا یک هنر مقدس است که در طول اعصار از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. این سیستمی از علم الهی است که می تواند به درک شما از کیهان کمک کند.

معنی اعداد کابالا

برای درک بهتر اعداد کابالا، ابتدا باید معانی آنها را درک کنید. بنابراین، معنای تمام اعداد کابالا به شرح زیر است:

معنی عدد کابالا شماره 1

شماره یک زمانی مستقل ترین و قدرتمندترین است که از آن به خوبی استفاده شود. این رقم جنگجو، پیشگام، مبتکر و اقدام کننده است. این عدد بسیار سرزنده است و غالباً نمایانگر امر مردانه است. شماره یک نشان دهنده روح، شعله ای است که در درون ما زندگی می کند، و حضور الهی که در درون ما ساکن است. کابالای شماره 1 قوی و نشاط آور است زیرا نشان دهنده خلقت و شروعی تازه است.

یک فقط یک است، اما وقتی به عنوان نماد استفاده می شود، می تواند نشان دهنده وحدت، استقلال، رهبری و آزادی انتخاب مسیر باشد. این عددی است که نشان دهنده تمایل به شروع هر کاری است. شماره 1 پیشگام و اولین کسی است که پیشرفت می کند. از آنجایی که آنها آرزوهای بزرگی دارند، دلیلی برای ترس از چیزی ندارند. آنها در هر زمینه ای از جمله تجارت، ورزش، هنر و علم مبتکر هستند.

معنی عدد کابالا شماره 2

عدد دو نشان دهنده ارتباطات و دوستی است. این اعداد نشان دهنده جمعیت و جامعه است. برای پیشرفت جهان، این ویژگی ها باید توسعه و بهبود یابد، که تمرکز شماره 2 است. یک رابطه عاشقانه که بر بیرون آوردن بهترین ها از یکدیگر تأکید دارد، ایده آل است. مفهوم همکاری در دستیابی به اهداف در عدد شناسی 2 نقش اساسی دارد. افراد دارای این عدد آینده گرا و فرصت گرا هستند. انرژی عدد دو به ویژه اشتراکی است و به همکاری با دیگران به نفع همه اشاره دارد. این افراد به هارمونی و آرامش نیز اهمیت می دهند.

معنی عدد کابالا شماره 3

روح با عدد سه نشان داده می شوند. عدد سه نیز عدد شخصیت است. وجود عدد سه در زندگی شما حاکی از آن است که شما فردی عمل گرا هستید و میل شدید به موفقیت دارید. 3 عددی است که بیشتر ارتباط برقرار می کند. این شماره واسطه است، عددی که بالاتر و پایین تر را به هم وصل می کند. این عدد فن آوری های ارتباطی و ذهن روشنفکر است. این شماره برای استاد، سخنران عمومی و وکیل است. این نشان دهنده عدد مددکاران اجتماعی و بشردوستانه است. این افراد در هنر و صنایع دستی بسیار با استعداد هستند و در آن مناطق پیشرفت می کنند.

معنی عدد کابالا شماره 4

یک فرد پاسخگو و سازمان یافته یکی از تفاسیر مختلف کابالا شماره 4 است. کابالای شماره 4 عملگراترین عدد است و کسانی که این عدد را دارند به دلیل توانایی خود در مهار احساسات خود از انجام یک کار مورد توجه قرار می گیرند. عدد هماهنگی و نظم تا حدودی به دنیای واقعی نزدیک است. با این حال، این عدد ممکن است نشان دهنده رکودی در زندگی شما باشد و نتوانید تا حد زیادی موفق شوید، اما با وجود این، اگر روی خود و نقاط قوت خود کار کنید، باز هم می توانید زندگی شاد و مرفهی داشته باشید.

معنی عدد کابالا شماره 5

اهمیت عدد پنج این است که نشان دهنده روح و بیان و آزادی است. شفا دهنده ها و معلمان اغلب قوی ترین طنین را با عدد پنج دارند. علاوه بر این، آنها انواع بیان هنری، از جمله موسیقی و هنر را گرامی می دارند. افراد موفقی که به طور مستمر برای پیشرفت خود را تحت فشار قرار می دهند، کسانی هستند که شماره مسیر زندگی آنها 5 است. آنها به دلیل تلاش های آکادمیک و اشتیاق به فلسفه و معنویت مشهور هستند. این افراد از همدلی بالایی برخوردارند. بر اساس عدد شناسی کابالا، وقتی فردی با شماره زندگی 5 از اشتیاق و شهود خود پیروی می کند، تمایل به موفقیت دارد.

معنی عدد کابالا شماره 6

شماره 6 بیانگر انرژی و روحیه است. کسانی که با عدد کابالا 6 متولد می شوند، عمیقاً دلسوز و حساس به نیازهای دیگران هستند. آنها سخاوتمندترین اعداد هستند.آنها مهربان و ملایم هستند و تمایل زیادی به عشق ورزیدن به دیگران دارند. آنها می توانند بسیار مصمم باشند تا آنچه را که در زندگی می خواهند دنبال کنند. آنها شنوندگان خوبی هستند و می توانند بهترین توصیه ها را به دیگران ارائه دهند. این افراد خلاق و هنرمند هستند و دوست دارند احساسات خود را از طریق موسیقی، شعر و رقص بیان کنند، زیرا آنها بسیار شهودی هستند و چیزها را در یک لحظه درک می کنند. آنها بسیار سخاوتمند و دوست داشتنی هستند و اغلب به سمت حرفه های شفابخش کشیده می شوند.

معنی عدد کابالا شماره 7

اگر عدد کابالا شما 7 باشد، احساس آگاهی بسیار توسعه یافته و احساس تعهد قوی برای روشنگری دیگران دارید. شما مجذوب روانشناسی و معنویت انسان در سطح عمیق تری هستید. ممکن است شما یک رویارویی عرفانی یا رویایی را تجربه کرده باشید که به شما کمک کرد تا ببینید واقعیت چیزی بیش از آنچه با چشم غیر مسلح می تواند وجود داشته باشد. شما مجذوب امور ماوراء طبیعی و معنوی هستید و ممکن است تجربیاتی نیز در حمایت از این ایده ها داشته باشید.

این افراد ذاتا متفکرانی درونگرا و منطقی هستند. آنها تنها بودن را ترجیح می دهند و برای سوخت گیری نیاز به انزوا دارند. عملکرد درونی خود و دیگران برای آنها اهمیت زیادی دارد. آنها یک رگه روانی واضح دارند و توانایی دیدن شهودی افراد و موقعیت ها را دارند. فردی که عدد کابالا 7 دارد، به جزئیات اهمیت می دهد و برای آنچه که به آن اعتقاد دارد از آن دفاع می کند.

معنی عدد کابالا شماره 8

عدد هشت به موفقیت از نظر دارایی های مادی، دستاوردها و انباشت دستاوردها مربوط می شود. اگرچه گاهی اوقات با موفقیت عظیم و ثروت مادی همراه است، اما بیش از آن را نشان می دهد. علاوه بر این، عدد هشت نشان دهنده چرخه ای از کارما خوب است. اگر عدد هشت در زندگی شما ظاهر شود، ممکن است زمان خوبی برای شما باشد. ثروت و رفاه مادی بیشتر از آنچه که تا به حال می دانستید به سراغ شما خواهد آمد. می توانید کشف کنید که روابط قبلی شما شروع تازه و زندگی جدیدی دارد. ممکن است متوجه شوید که قدردانی تازه ای از زندگی دارید. در حال حاضر زمان بسیار خوبی است. علاوه بر این، کسانی که این عدد را دارند شخصیت کاریزماتیک نیز دارند.

معنی عدد کابالا شماره 9

بخشندگان نهایی کسانی هستند که شماره کابالا 9 را دارند. آنها احساس عمیقی از سخاوت و شفقت دارند و زندگی خود را وقف پرورش جامعه ای عادلانه تر و دلسوزتر می کنند. آنها تمایل دارند ابتدا به کیف پول خود برسند نه اینکه پول را از افراد نیازمند دریغ کنند. انرژی 9 کاملاً فداکارانه است و بر بالاترین خیر برای همه طرف‌های درگیر تمرکز دارد. ممکن است برای یک مورد خاص، یک سرمایه گذاری مناسب یا یک اتصال پایدار به عدد 9 وابسته باشید. آنها هرگز شما را ناامید نخواهند کرد زیرا صداقت در مرکز انرژی آنها قرار دارد. آنها به سرعت چیزها، مردم و پول را به سمت خود می کشند. آنها کاملاً از نحوه عملکرد جهان آگاه هستند و این بینش آنها را قادر می سازد تا بسیار واقع بینانه و روی زمین باشند.

جمع بندی

دانش دیرینه از طریق مکتب فکری باستانی به نام عددشناسی کابالا زنده می شود. اعداد کابالا با تمرکز بر ماهیت چرخه ای جهان و ماهیت چرخه ای زمان، کلید درک اهمیت عمیق تر وجود ما را ارائه می دهند. از دوران باستان، معلمان حکمت بر اهمیت درک اعدادی که بر حقایق ما حاکم است تأکید کرده اند. عدد شناسی کابالا به همین دلیل از دانش تمدن های باستانی استفاده می کند. با این دانش، ممکن است چرخه هایی را بشناسیم که زیربنای زندگی و علوم انسانی ما هستند.

از نقطه نظر ما، این تنها چیزی است که در مورد عدد شناسی کابالا باید بدانیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و از آن چیزهایی یاد گرفته باشید. سایر آموزش های رایگان ما را در وب سایت اخترگویی مرور کنید، آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به بهبود آنها کمک کنید.

منبع: AstroTalk

علم اعداد چیست؟

نامرولوژی (علم اعداد) مطالعه باستانی اهمیت نمادین و عرفانی اعداد است که قدمت آن به هزاران سال قبل بازمی گردد. در هسته خود، عدد شناسی بر این ایده استوار است که همه چیز در جهان، از جمله زندگی ما، می تواند به یک مقدار عددی کاهش یابد. اعتقاد بر این است که این اعداد دارای ارتعاشات و انرژی های خاصی هستند که می توانند به طرق مختلف بر زندگی ما تأثیر بگذارند.

سیستم عددی کابالا چه نوع سیستمی در علم اعداد است؟

سیستم عددی کابالا یک تکنیک عدد شناسی است که برای تعیین شخصیت و سرنوشت یک فرد بر اساس ارزش عددی حروف نام او (نام لاتین) استفاده می شود. بر خلاف اکثر سیستم‌های مرسوم دیگر، عدد شناسی کابالا متمایز است زیرا بر اساس نام افراد است و نه تاریخ تولد. همانطور که می توانید فکر کنید، این به این دلیل است که اعتقاد بر این است که نام یک فرد تأثیر مهم تری بر شخصیت آنها دارد تا تاریخ تولد.

اگر این مطلب را دوست داشتید، با امتیاز دادن به آن از ما حمایت کنید.
[کل: 4 میانگین: 2.8]
تصویر سوگند
سوگند
نامرولوژیست و آسترولوژر
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من